Hlavní stránka » Jak nakupovat

JAK NAKUPOVAT V ATELIÉRU YVETTA?

Nákup je velmi jednoduchý. V menu, které se nachází v levé části stránek, vyberete požadovanou kategorii zboží a v ní druh výrobku o který máte zájem. Po vašem výběru výrobku už zbývá pouze zaslat objednávku na emailovou adresu: atelier@yvetta.cz. Do objednávky je nutné uvést:

  • Název výrobku
  • Velikost či rozměr
  • Barvu popřípadě motiv
  • Počet ks
  • Vaše jméno a příjmení
  • Vaši adresu pro doručení zboží
  • Telefon (pouze pro případnou rychlou komunikaci a dohodu)

Odesláním objednávky a naším následným potvrzením na vámi uvedenou e-mailovou adresu se objednávka stává závaznou. Objednávku lze stornovat pouze telefonicky na číslech uvedeném v kontaktech.

ZÁRUKA

Zaručujeme Vám právo na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů po obdržení zásilky a to nepoužitého v originálnímu obalu. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a na závady vzniklé v důsledku nesprávného používání či nešetrné údržby, které jednoznačně vedou k poškození výrobku.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provedením objednávky vyjadřujete souhlas se zpracováním vašich osobních údajů, které budou použity pouze pro účel vyřízení objednávky, doručení zásilky a pro komunikaci. Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním či zneužitím třetí osobou.

DOPRAVA A POŠTOVNÉ

V rámci našeho ateliéru je zboží zasíláno pouze na území České a Slovenské republiky.

Možnosti dodání:
1) Obchodní balík české pošty
Základní cena zboží + poštovné (cenu stanový pošta až po zvážení zásilky). Cena za poštovné je pak přičtena k základní ceně zboží.
2) Osobně
Zboží je možné vyzvednout na adrese ateliéru YVETTA, uvedené v kontaktech, pouze po telefonické dohodě.

REKLAMACE

Vaši případnou reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30-ti pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, kterým se rozumí den doručení a převzetí reklamovaného zboží ateliérem Yvetta. Po dohodě s vámi může být termín vyřízení reklamace i delší, než je lhůta stanovená zákonem.

Při uplatnění reklamace postupujte následujícím způsobem:

  • informujte nás prosím telefonicky či e-mailem o této skutečnosti
  • reklamované zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku !!!) zpět na adresu ateliéru Yvetta
  • písemnou formou prosím stručně vyjádřete důvod reklamace
  • uveďte kontaktní telefon, abychom vás mohli informovat o průběhu, výsledku reklamace ..či s vámi případně dohodnout další postup

Reklamace lze uplatnit i v rámci našeho stánku na akcích, jejíchž rozpis naleznete v odkazu Kalendář akcí.

Ateliér Yvetta se zabývá výrobou a malováním na textilní materiál různých druhů. Vyrábíme tedy oděvy, šperky a bytové doplňky. Různé techniky zpracování takto dávají našim výrobkům neuvěřitelný charakter a módní styl. Používáme jak malbu, tak savotechniku, otisk a tupování. Snažíme se tímto oslovit a vyhovět širokému spektru zákazníků.